Monday, March 24, 2008

gangguan fikiran

Malam tadi memang ako tido lewat, bukan.. bukan ako tido lewat.. tapi ako tak boleh lelapkan mata..... ako tak tahu kenapa... nak kata ako no di rundung masalah Alhamdulillah tka ada rasanyer... tapi apa yang berlaku pada siangnyer membuatkan ako bertanya sendiri dan sumer persoalan menerpa dalam kota fikiran ako ni... puas dah ako tepis.. tapi dia datang jugak.. menghenyak2 kepala ako... Ako tengok se kecil ku.. alangkah bahagia kalau ako seperti dia... tido lena sangat.. jeles ako.... kenapa masalah orang menjadi masalah ako.... tapi kita kan berjiran... bersaudara sesama Islam... Berdosa ako kiranyer tidak menegur perbuatannyer... Ya Allah... kenapa jadi begini.... Apakah perasaan dia... apakah perasaan dia yang dalam satu masa punya dua suami... besarkan masalah ako... sungguh, ako tak tipu.... sungguh.. hingga ke hari ni suaminyer masih berkunjung ke rumahnyer... dan kalau ada yang sedang bernyawa di dalam rahimnyer... kasihan... apakah statusnyer kelak bila dia melihat dunia? kasihan sungguh kan.. Ya Allah, ako bukanlah hamba yang sangat baik.. tapi ako mohon pada MU Ya Allah, bukakanlah hati jiwa dia.. semoga dia kembali ke pangkal jalan... andai telahan ku salah.. ako mohon keampunan MU....

2 comments:

Notebooks said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Notebook, I hope you enjoy. The address is http://notebooks-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

Ok, donc j'ai regardé autour de beaucoup à ce sujet et je continue à trouver des trucs comme VNC (ou VNSea) qui vous permet d'accéder aux ordinateurs de votre réseau WiFi, mais tout cela vous obliger à installer quelque chose sur l'ordinateur lui-même. Y at-il un moyen d'accéder à l'ordinateur sans même toucher à l'ordinateur?. . Merci à l'avance!.