Monday, March 3, 2008

HEPI BESDAY TO ABG NYAH... SATU2NYER ABG YANG AKO ADA DALAM DUNIA NIH...

sedih je ako baca tajuk entry ako nih.... tah la tetiba je bila ako tulih "satu-satunyer abang yang ako ada dalam dunia nih" macam menidakkan hak abg sulung ako.. Bukan cam tu, abg sulung ako dah tak ada di alam dunia...Dia dah berpindah ke alam yang ke alam lain... Alfatihah untuk Abg Mat. hmmm.... ako tak nak sayu2lah....
Ok ako nak gembira memberitahu, abg nyah ako dah umurnyer 33 tahun... malam tadi dia banjer sumer makan stimboat.. ishhh..ishh... berpeluh2... nyumy.. nyumy... oklah tak payah ako tulih pepanjang... ako letak skit gambar2 ye....

gelap skit gambonyer... almaklumlah malam kan... tu abg ako... lagipun abg ako pun ada skit gelap... bukan gelap.. coklat skit.. tu yang bermanja2 tu kakak ipar ako...


kek ni di sponsor oleh jai... tapi top skit oleh ako lah ye... muheh... muheh....


aha..,, julung kali ako letakkan ga,bor ako.... sesaja nak menambah ceria lam gambo... nak sengih lebih skit... hahahahhahaha....



nilah tukang sponsor kek.. almaklumlah... dapat gaji banyakkkkkkkkkkkkkkkk......



ni lah antara (ni je yg di jemput pun) tetamu kehormat yang hadir. ako sekeluarga, adik ako jai, wanco dan ayahco (anaknyer, mohd tak dapat hadir sbb ada urusan perniagaan di luar daerah) dan besday man sekeluarga...


oh ye lupa lak nak g tau makan kat mana ye... hah kat bawah ni kitorang makan....


ako rasalah, tuan restoran tu mesti gerun je kalau famili kitorang ni datang lagik.. mana taknyer satu orang charge RM29.90 ++.. tapi menegokkan cara makannyer memang lebih dari rega tu... n memang berbaloi kalau bawak famili kitorang ni makan buffet... muheh.. muheh...


oklah dah puas makan2 n minum2... apa laie... baik lah....


sekianlah ceritanyer..... makanyer doa ako buat abag ako nih... terimakasih kerana amat bertanggungjawab pada keluarga kita, pada arwah mak, pada arwah abg mat, pada abah, yati, adik and jai.. dan sekarang bertambah dengan anak2 buah n ipar duai.. n bertanggung jawab pada kaksu... isteri abg nyah.. Yati sentiasa mendoakan yang terbaik buat abg nyah... moga kita semua berbahagia dan di rahmati selalu...









No comments: