Thursday, August 30, 2007

jiwa merdeka... ke merdeka jiwa


Panas... panas.... nasi seciput ngan ayam goreng je dah rm3.50.. nasik adalah 5 sudu gamaknyer.... tak pelah alhamdulillah...




Esok ako kena balik ke Melaka.. (kena @ terpaksa?) tahlah.. kadang rasa best balik melaka... tapi takkan sama cam beshnyer balik ke Perak... hehehehe... jgn marah huby... Ada kenduri.. dah berapa kali balik kata ada kenduri.. tapi tak jadik2 gak... ako bukan apa... bukan maleh nak balik melaka tu.. cumanyer.. hmmm... tahlah...




semalam dah beli baju si kecik tu... ialah koleksi baju dia dah tak banyak dah... cepat MEMBESAR dan MENINGGI la katakan... ingat nak ke SOGO cari baju dia... tapi rasa macam tak cukup masa dah... Sbb pagi esok dah nak bertolak ke melaka.... Pepagi plak tu... kalau petang kang takut paneih atau jalan jem... Ako nak merdeka ni memang senang hati... Alhamdulillah sumer keja ako berjalan dengan lancar... BOS.... TAHUN DEPAN NAK INCREMENT LEBIH BOLEH ? hahahaha

Wednesday, August 29, 2007

hait.... konyang... konyang.... konyang.... burbbbb.. Alhamdulillah

hmmm... kali pertama menulih ako rasa macam tak tau apa nak tulih... tapi yang pastinye arini ako g opis dengan rasa yang ringan sangat walaupun berat badan ni.. Kalau 2 hari semalam, nak tido pun tak lalu, nak makan pun tak selera.. tapi bila dah lepas sumernyer rasa macam melayang2 je.... sib baik lulus.. kalau tak mesti orang akan marah kat ako...