Wednesday, June 30, 2010

ish....

boleh ke ako nak buat ni... takut tak terbuat naya je....

Sunday, June 20, 2010

selamat hari abah, abah....

entry khas untuk abah ako yg tersayang.. tak ada tukar ganti dalam dunia nih...

abah,
yati sayangkan abah... sayang sesangat... lepas mak pergi pada abah yati curahkan kasih yati..kalau boleh yati nak abah duduk sama dengan yati.. tapi abah mmg tak nak kecuali bulan posa abah datang berehat umah yati n umah abg lin...

abah,
yati ucapkan jutaan terima kasih atas kasih sayang abah, tunjuk ajar abah, pengorbanan abah dan segala yg abah berikan pada yati adik beradik.... tak termampu yati nak balas abah.. sungguh tak mampu...

abah,
yati tahu abah sunyi.. bila mak dah tak ada.... 5 tahun abah lalui kesunyian tu... yati pun sunyi bila mak tak ada.. tapi yati tau abah kuat... walaupun 5 tahun sudah yati slalu nampak mata abah berkca.. slalu nampak abah termenung sensorang... yati selalu nampak abah seka air mata abah... yati nampak abah... yati tau betapa sayangnyer abah pada arwah mak... macam tu jugak yati n adik beradik yg lain...

abah,
jiwa lelaki abah di uji lagik dengan pemergian abg mat... anak pertama abah... abg sulung yati... bila abah dapat tahu, abg mat cuma ada masa 3 bulan je... yati nampak dari mata abah betapa hampanyer perasaan abah masa tu... betapa abah cuba terima hakikat... abah mintak supaya kami hantar abg mat ke hospital swasta dengan harapan apa yang doktor hospital besar ipoh tu cakap tu tak betul.... tapi akhirnyer abah pasrah redha... doktor hospital pantai pun jelaskan perkara yg sama....

abah,
abah di rundung duka bila abg mat menyahut seruan ilahi... kosong pandangan abah... tapi abah, abah masih punya kami... anak anak abah yang lain. yang selalu berada di sisi abah... kami selalu mendoakan baha gembira, sihat selalu.. akan sentiasa ada depan pintu umah bila kami balik kampung...

abah,
walaupun abah tak dapat layanan sewajarnyer dari arwah tok... tapi abah berikan yang terbaik untuk kami anak anak abah... abah, terima kasih atas segalanya...

abah,
yati slalu rindu kat abah.... setiap kali balik kg, yati tak lupa pelukan abah dan ciuman yati kat pipi abah... tiap kalai yati nak balaik kl... yati mesti sebak, mesti sedih... yati tak nak kehilangan abah, macam mana yati kehilangan mak ngan abg mat... yati tak sanggup hadapi kehilangan lagik....

abah,
yati ucapan selamat hari abah pada abah, walau yati himpun segala kasih sayang yati yang ada pasti takkan sama dengan kasih sayang abah pada yati dan adik beradik yang lain... Yati sentiasa mendoakan abah di berkati ALLAH dan sihat selalu... insyaallah Yati akan jadi anak yang terbaik buat abah....

Abah, yati sayangkan abah dan sentiasa rindukan abah..... yati akan selalu titipkan doa buat abah.... buat mak dan buat abg mat.... kami sentiasa mendambakan doa abahbuat kami.. semog abah dan kita semua menjadi keluarga yang subur dengan kasih sayang... aminnnn

Wednesday, June 16, 2010

akhirnyer

benda tu jadi milik ako... ako suka

Wednesday, June 9, 2010

rindu terlerai, berakar rindu

bila balik melaka.. mmg nampak sangat ilya rindu kat nenek ngan atuk dia.... ngan atuk mmg dia boleh ngam... ngan nenek hmmmm..... kureng skitttt je....

semalam, pakngah ilya slamat terbang menunaikan umrah... dan alhamdulillah, selamat sampai jam 11 malam tadi.... dan jugak baru kejap tadi ako terima panggilan dari madinah... abglin... Alahmdulillah dia dan kak su sihat di sana... dari call di sana baru je asar dan kita di malaysia dah nak masuk waktu isyak.... Ya Allah ako pohon... lindungilah mereka di sana, berkatilah umrah mereka, makbulkan lah doa doa mereka, permudahkanlah segala kesukaran mereka, amin....

Tuesday, June 1, 2010

thank you my dear

thanks for your support yeah... thank you so muahhh.... hehehehhe..