Wednesday, June 29, 2011

maleh nak marah marah ni

salam israk mikraj...

arini cam cakap ngan diri sendiri.. tak nak marah marah.. nak jaga skit lidah ni dari berkata yang bukan bukan. ako harap menjadi yang lebih baik untuk diri sendiri juga orang lain..

so, orang sekeliling tolong jangan buat benda2 yang mendatangkan kemarahan, atau menjentik rasa ketidak puasan hati ako.

sekian..

Monday, June 20, 2011

tukar lagik...

hehehehe.. sesaja.. berbuih mulut dok call customer.. so ako pun tukar lagik lay out.. biarkan... bos lalu ako wat tak reti je... maleh la oiiii....

rasa macam bulan posa je arini... tak tau apsal... tak sabar rasa nak balik umah... nak rehat.. tp mana boleh balik awalkan.. so bertapa lah sampai jam 5.30pm... balik amik ilya.. rehat2 borak ngan dia...

hmmm...

Thursday, June 16, 2011

sinun lagik....

Ujung bulan ni balik melaka lagik... abang, awak dah berhutang sekali untuk balik perak tau...

Friday, June 10, 2011

ish....

tak nak malas malas macam nih....