Thursday, December 8, 2011

9 months, mc & ombak rindu...

6 Dec 2011...

9 months...
Arini cukup 9 bulan awak dalam rahim mama.... membesar bagai johan ye sayang sampai tiba masa awak di lahirkan dan mama rindu nak peluk awak macam mama peluk kakak... Mama makin cepat terasa letih... memandu dari KL ke glenmarie... huhuhuhu.. tp tapa tak lama lagik... insyaallah dan doa yg mama panjatkan setiap saat dan ketika moga kita bersua... mama tau, awak pun rindu nak tengok mama, babah n kakak kan....

MC
Arini mama mc... mama rasa tak larat sangat... ahad malam kakak ilya ada konsert sampai umah dalam 11.30pm.. isnin mama gagahkan jugak ke opis... ramai tak ada rupanyer... n orang yg sama... alasan yang sama...

Ombak rindu
so, kerana mama geram... mama booking tiket tengok ombak rindu, 2 keping ari esoknya time mama mc.. citer yg mama suka sangat... teruja mama nk tengok citer tu... mmg sangat tak mengecewakan.. durasi 2 jam... dalam keadaan mama sarat ni... duduk lama lama mmg tak selesa... so sedikit terganggu konsentrasi... tp babah yang selama ni ala ala je citer melayu nih, layan abis... hehehehehe.. kakak ilya? tinggal kat nursery, sbb tak sesuai kalau nak bawak dia... banyak scene yang nnt akan jadi tanda tanya kat dia nanti.. mmg mama puas hati dengan citer, pelakon (kecuali azizah mahzan), sinematografi yg sangat cantik, rumah yang sangat menawan, dan lag yang aduhaiii membuai jiwa.. credit buat suara adira n hafiz... kalu ada sesapa nk blanja mama tengok sekali lagik boleh je (tak sedar diri kan... dh sarat pn ada hati lagik hehehe) nnt mama nak cari cd dia... n kena cari puss in boots sekali untuk kakak ilya..