Thursday, May 24, 2012

itu ako

Alfatihah buat keluarga Talib & arwah Norma... Semoga rohnya di tempatkan di kalangan orang orang yang beriman...

..........

Sarcastic... ako ke tu ? tah la... cuma ako yakin ako seorang yang amat berterus terang dalam banyak perkara yang ako rasakan perlu...

maaf andai sikap ako buat ramai yg kecik hati... berterus terang lebih baik, dari kita simpan dalam jiwa dalam hati dan nanti jadi macam api dalam sekam.. sikit sikit lama lama makan diri...

yati

Monday, May 7, 2012

perkembangan dia n dia...

Minggu lepas balik perak.. minggu ni plak balik melaka,, hebat kan... rasa macam nak pitam jugak letihnya nih... 2 minggu tak rehat... kan...

Perkembangan?? aritu masa luqman dua bulan dekat 3 bulan dia meniarap.. mama nasihatkan dia jangan meniarap lagik sbb tengkuk tak kuat lagik takut terlepas pandang n lemas.. pastu dia majuk kot... tak mo meniarap lagik.. n balik melaka dia memperlihatkan kehebatan dia...berjaya meniarap dan meniarap.. balik KL malam tadi dh nak memusing.. amboi.. amboi gelojohnyer dia... bawak2 bersabar dik ye...

ilya... dia ok... tengah tengok tengok kelas untuk fardu ain dia... yelah, risau jugakkan dengan macam macam gejala sosial nih.. dia looking forward untuk puasa belajar solat banyak banyak kali.. n dia ni mmg cepat sedih... semalam dia jumpa gambar atok n arwah opah perak.. dia tanya kat mama opah ni mana, atuk perak je ada.. mama kata mak mama dah meninggal n mama jadik sedih... sekali dia air mata sudah laju n di iringin dengan tangisan la... ayoyoyoyoyo... pueh plak mama dia ni nak pujuk...



cuba teka apa luqman tengah buat... hmmm... sedap ke apa yg ada kat buku tu luqman.. bawak bersabo ye... heheheh