Thursday, November 29, 2007

Hepi Aniversary Buat Abg Nyah & Kak Su::Kak Yong & Allahyarham Abg Mat





28hb November

Alfatihah buat allahyarham Mat Sanusi Bin Razali... Abg sulung ako... 28 nov 07 genap 8 tahun ulang tahun perkahwinannyer dengan kakak ipar ako Marsita... walaupun dah setahun setengah pemergian abg ako, tapi ako tetap mengigati tarikh perkahwinan lebih dari ako mengingati tarikh pemegiannyer. Setahu ako sepanjang perkahwinan abg ako dengan kakak ipar ako, Alhamdulillah memang tak pernah terdengar rumah tangga mereka berantakkan... melihat abang dan kakak ipar ako bermasam muka pun ako tak pernah nampak.. Mereka memang bahagia... tapi sayang ALLAH mendatang dugaan yang hebat pada abang dan kakak ipar ako... Namun benarlah.. Allah tak akan memberikan dugaan pada hambanyer dengan dugaan yang tak mampu di galas.. Kakak ipar ako tabah hadapi dugaan... cinta yang di semai selama 7 tahun sebelum bergelar suami isteri dan mengecapi kebahagian bersama abg ako selama 8 tahun sebelum abang ako kembali ke rahmatullah. Alhamdulillah sememangnyer ALLAH tak kejam pada hambanyer, di kurniakan 2 orang puteri yang comel (Aina Sorfina & Nur Hanis Najiha) dan pintar buat menemani perjalanan hidup kakak iparku. Apa pun, Abg Mat, sayang sangat abg mat, n buat kak yong, yati tak setabah kak yong untuk menempuhi dugaan sebagaimana yang kak yong tempuh.



26hb November

Buat abang nyah & kak Su, selamat menyambut ulagtahun pertama perkahwinan.. Moga perkahwinan kalian sentiasa di rahmati Allah, di berkati Allah, di kurniakan zuriat yang sempurna yang comel-comel ( kitorang teringin nak tengok anak sedara lelaki.. hensem ke tak baka keluarga kita... lagipun la ni dah sebumbung kan.. hehehehe.. jgn marah) . Cepatnyer rasa masa berlalu, baru je rasanyer naik air asia ke sabah tahun lepas, baru je turun dari focker kat lahad datu... rasa macam naik KT mainan je.. yang paling kelakarnyer... bunyiknyer macam bas WAI THONG kat kg ako tu... Tapi alhamdulillah selamat ke sampai sana n sampai ke KL... oklah dah lari tajuk plak... Abg Lin & Kak su andai terbaca blog ni, adik mu ini sentiasa mendoakan kesehteraan rumah tangga kalian... biar romantik slalu.... psstt.. 2nd dec ni besday kita tau.... hehehehe.. sambil menyelam minum airlah... Maaf lupa nak wish aritu tapi dah antar email dah tadi.. ada baca tak ? Ada kan... oklah tu... bukan senang tau nak ada adik cam ni tau.. slalu ingat tarikh2 penting famili tau...
Cukuplah untuk hari ini.. nanti ako sambung lagik...




1 comment:

k sue said...

TQ VERY MUCH.Doakan kami bahagia selalu n cepat2 dpt chy mata.K sue bersyukur n bahagia sgt mjd sebahagian drpd keluarga ini. Terima k sue seadanya. :)