Monday, February 18, 2008

kasih yang panjang.. tak kisah yang panjang

Assalamualaikum...

lama rasanyer tak update blog ni... tahlah.... banyak kisah nak di coret.. tapi di tinggalkan dalam otak nih lama2 dia hilang cam tu je.... dengan sibuk yang asyik bergayutan dan masalah yang dok mengulik rasa macam jari jemari pun tak mampu nak menaip... tiap hari sebelum datang ke kantor ako akan sentiasa berdoa.. moga tak ada masalah yg ako hadapi...

alamak ako dah mau pulang... esok se awal pagi ako update lagik ye...