Tuesday, February 26, 2008

sibuk.. bz.. sibuk.. bz...

adoi... rasa mcam kesempitan ruang nak update blog ni... berat rasanyer kepala nih... Jai nanti bulan 3 ke PLKN kat sarawak.. alamak sedihnyer.. kakak doakan sumer selamat ye... slamat ke sarawak n selamat balik ke kl ye...

along nak pindah umah...

ilya makin petah....

nak main mainan tikus yang makngah n pakngah hadiahkan tak? nanti mama belikan bateri.. tapi janji jangan buang tikusnyer ye.. nanti hilang sayang je...

Monday, February 18, 2008

kasih yang panjang.. tak kisah yang panjang

Assalamualaikum...

lama rasanyer tak update blog ni... tahlah.... banyak kisah nak di coret.. tapi di tinggalkan dalam otak nih lama2 dia hilang cam tu je.... dengan sibuk yang asyik bergayutan dan masalah yang dok mengulik rasa macam jari jemari pun tak mampu nak menaip... tiap hari sebelum datang ke kantor ako akan sentiasa berdoa.. moga tak ada masalah yg ako hadapi...

alamak ako dah mau pulang... esok se awal pagi ako update lagik ye...