Tuesday, November 2, 2010

Terima Kasih WTH



tima kasih pada keta kesayangan ako, terima kashi ugak pada proton ye.. masa beli tahun lepas terus menaburkan jasa untuk tuan dia... terima kasih jugak pd dealer proton edar En Zul sbb bagi kami voucher percutian tu 3hari 2 malam... tapi yelah... dek kerana masing masing sibuk... baru je minggu lepas, 30 oct - 1 Nov dapat menebus voucher tu... tak ke manaOpun... di sebabkan cuti sekolah nak bermula ako terpaksalah tebus.. sbb kalau tak ako kena bayar plak surcharge peak date tu kan...

kami ke sri costa melaka je...hotel di tengah bandaraya melaka.. yelah, ingat nak g cameron tapi penuh, pd pun sama... so, melaka je ada.. dok lah kat tengah2 bandar tu.. maleh nak cerita panjang... ada keja nak buat.. nanti ako paste la beberapa gambar buat orang jeles kan.. hehehehehe... kitorang enjoy .. bukan selalu.

2 comments:

Rizziela said...

Wah....kak yati tukar kereta baru ker

masaklemakrebung said...

ish... dah lama la ziela... bukan keta kak yati.. keta hubby...