Thursday, November 25, 2010

Time to Activate.



Arini happenin betul kat tempat keja ako.. hehehe... time to activate... kompeni ako tukar logo n also tukar corporate colour...

jangan tak percaya... start 1 disember kitorang punya corporate colour adalah magenta... looks like pink but it is magenta... sumer lelaki macho n wanita lemah lembut memakai tshirt warna magenta.. kecuali ako yang saiznyer tak muat.. tension beb.. tapi tadi ako dah mintak kat bos besar ako afzal supaya bagi sehelai tshirt dia.. hehehhehe.

ako letak sekeping dua gambar ye.. antara gambo yg ada wat masa ni.. gambo len dalam fb ye..

Tuesday, November 9, 2010

air asia free seats...

tapi rasa macam tak ada bajet... huhuhuhu...

pegi jauh2.. jangan main2 depan mata... nanti terpengaruh.

Tuesday, November 2, 2010

Terima Kasih WTH



tima kasih pada keta kesayangan ako, terima kashi ugak pada proton ye.. masa beli tahun lepas terus menaburkan jasa untuk tuan dia... terima kasih jugak pd dealer proton edar En Zul sbb bagi kami voucher percutian tu 3hari 2 malam... tapi yelah... dek kerana masing masing sibuk... baru je minggu lepas, 30 oct - 1 Nov dapat menebus voucher tu... tak ke manaOpun... di sebabkan cuti sekolah nak bermula ako terpaksalah tebus.. sbb kalau tak ako kena bayar plak surcharge peak date tu kan...

kami ke sri costa melaka je...hotel di tengah bandaraya melaka.. yelah, ingat nak g cameron tapi penuh, pd pun sama... so, melaka je ada.. dok lah kat tengah2 bandar tu.. maleh nak cerita panjang... ada keja nak buat.. nanti ako paste la beberapa gambar buat orang jeles kan.. hehehehehe... kitorang enjoy .. bukan selalu.