Saturday, August 13, 2011

Dugaan Ramadhan...





Salam... Oh ya... mula kita tengok dulu gambar nih ye... hehehhe...ni antara gambar terbaru dia... malam dah ni dalam keta... nampak makin dewasakan... haruslah sbb bulan depan ilya dah genap 5 tahun... so be a good gal ye sayang... tu bingkai je spek tu... pakcu dia punya n dia yang patahkan... heheheh.. pastu mamam dia yang terpaksar sponsor pak cu dia spek baru huhuhuhu..


Lamanya tak update... arini dah nak masuk 2 minggu puasa... dah 13 hari ramadhan.... Esok insyaallah genap 2 minggu kita menjalani ibadah puasa kan... sekejap je rasa...semoga amalam kita di terima ALLAH...



Hmmm.... dugaan ramdhan tahun ni... ako dapat pakej penginapan 4 hari 3 malam... haaaa... bukan untuk sumer orang ye... hehehehehe.. ye ako terpaksa diwadkan... betulke ayat? hheheheh... lebih kurang la kan... ako di wadkan atas sebab kesihatan.... dari ari selasa sampailah ari jumaat baru d benarkan keluar.... huhuhuhu.. sedihkan.. tp nak wat cam na... ikut jelah.. nasib baik en hubby keja pagi n boleh jaga ilya amik antar kesekolah...



ako bukan apa dok spital ni... ako kesian tengok macam2 cerita... ada yg buat akorasa macam nak nangis je... membuatkan ako insaf dan bersyukur dengan apa yang ada pada ako... ada yang membuatkan ako rasa macam nak tergelak je... hehehehhe...



apapun ako berterima kasih dengan doktor doktor kat spital krajaan ni... kebanyakkanyer mmg lemah lembut... dan ako rasa doktor lelaki spital krajaan ni lebih 'kacak' dari spital swasta hahahahha.... katil kat spital pun.. pantang kosong... tengahari kosong petang dah ada penghuni baru... malam kosong esok pagidah ada penghuni.. ish.... sepanjang ako kat spital tu... ako je yg tak bertukar... ako rasa macam mesti misi kata bila laa akak ni nak kuar... n yang bestnya.... 4 hari ako duduk d bagi ubat siap bungkus ubat dan peralatan bawak balik... bill baru RM27 je... murah gila kan... dulu tahun lepasako admit kat spital swasta... pakej penginapan 3hari 2 malam.... wat MRI tiada ubat atau peralatan yang di bawa pulang... Ako kena caj lebih dari seribu ringgit... sib baik kompeni cover.... tu lah bezanya kan...



ooo ye.. ilya? dia okje... semenjak ako ada gajet baru.. ish baru ke ? rasa cam dah lama je... so tak berebutlah nak main laptop... dia ako upah dengan APAD... bukan IPAD ye... tp lebih kurang je... so dia leka main tu.. so ako bersenang lenang la ngadap lap top....

ilya leka main game... sampai bateri kong.. n dia pun kong hehehehe



oklah.. semoga teman teman sentiasa mendoakan kesejahteraan ako dan keluarga ye... abah nak datang KL esok... tak sabarnnyer....

2 comments:

Rizziela said...

Semoga kak yati akan sihat sejahtera..sakit apa k.yati?

masaklemakrebung said...

tima kasih ziela... huhuhu gula dalam darah tinggi skit... tu yang masuk spital tu...