Thursday, February 23, 2012

Orang baru semangat baru

Alhamdulillah... syukur ke pada Mu ya ALLAH... Segalanya berjalan dengan lancar... Terima kasih ya ALLAH atas kurniaan Mu, atas pemberian MU... semoga ako menjadi hamba Mu yang sentiasa bersyukur dengan segala nikmat yang engkau kurniakan tidak kufur dengan nikmatMu..

------------------

Hari ni hari ke dua keja.. Allah... macam macam benda perlu di hadap... dan perlukan jawapan dengan segera.. seolah olah ako cuma bercuti 2 hari bukan 2 bulan... tak ada masa untuk panaskan enjin ke apa ke... ye macam tulah budaya keja kat sini... semua perlu berada di otak dan d hujung jari anda...

semalam, balik keja ako rasa macam nak demam... terima kasih buat en suami sbb dah siap masak n amik anak anak (ahhh... lama ako teringin guna perkataan ini... ). Tengok ilya n luqman terubat rasa letih... tengok luqman... alahai sian anak mama si kecik ni hari pertama dok nursery ye... mama kena keja sayang.. cari rezeki untuk kita semua...

tengok pulak kain yang berbakul huhuhuhuhu... rasa dan dan tu jugak ako nak amik orang gaji huhuhu... bak kata en suami, kalau gaji saya banyak, saya suh yang duk umah je jaga anak, tak payah keja jauh jauh... insyaallah...

sekarang baru ako tahu cabaran ibu yang punya anak lebih dari satu... hehehehe... mmg ako salute kaum ibu yang punya anak ramai dan bekerja dan tak punya pembantu rumah... memang mencabar n perlu banyak sabar...

oklah... nak menaip pun malas... kita layan gambar skit ye.. eh dia mmg tak fotogenik compare kakak dia hehehehe..


Muhammad Izz Luqman - hari ke dua


"ini saya yang terbaru ye... "


saya lagik


saya n dengan kakak yang sayang sangatttttttt kat saya


saya dah botak n dengan kakak yang saya sayanggggg sangattttttt


saya lagik

2 comments:

Rizziela said...

syoknya kak yati...dah sepasang anak akak

chek ezza inchik man said...

waaaaa congrtz kak!~

doa kan eza dpt gak k.. :)