Thursday, June 20, 2013

cebekkkk n takpalah dia banyak berjasa.. n sejarah

Salam... tengok budak bawah ni... hahahahaha cebek tp tetap ok bila di fotokan.. cayalah luqman... cebek bila di sakat... cebek skit tp air mata macam paip hehehhehe...  tp percaya tak.. dalam seminit pastu dia boleh gelak gelak balik... ngada kan... apa pun adik penambah seri keluarga.. kakak? Esok mama upload gambar kakak plak... tak ada gambar kakak yang elok... gambo yg tak semenggah je ada dalam hp mama nih...


Sian keta.. sampai licin clucth plate mama kejakan hehehehe.. maa tau. len kali bagi sign skit ye.. Nasib baik dia diam kat nak sampai plaza tol dah kalau tengah2 highway jenuh... clutch plate dh abis.. tinggal besi bertemu besi atau gusi bertemu gusi hehehehehe... so melayanglah ratusan ringgit... nak wat cam no? terpaksalah arini drive snow white ke opis... eh.. mamam dh boleh bawak keta oto lah... sebelum ni kalu keta oto dok sebelah tau dok blakang jelah.. mmg rasa tak pandai n takut je. arini dari wangsa maju ke shah alam dh lepas.. oklah.. babah kata dah lulus selepas tunjuk ajar selama 15minit.. huh.. senang je rupanya... tp manual tetap jadik pujaan heheheheh... akibat dari keta yang berdiam diri.. terciptalah sejarah.. selepas kawin selama 8 tahun lebih, semalam lah hari pertama naik motor ngan babah... itupun jenuh kena paksa.. hahahah.. sib baik dekat je... dekatlah jugak.. gayat lah.. lgpun sian kat moto tu nak bawak beban lebih muatan nih hehehehehe.. alhamdulillah selamat sampai.. dan sepanjang jalan tu lah.. mama ni dok terkekek kekek... cam tak percaya... tp tai babah call keta dah ok setelah memanipulasikan duit mama nih huhuhuhu.. jgn meragam lagik.. nak posa nih.. nak raya nih... tengoklah gambar, seperti lembu di cucuk idung kan.. 


2 comments:

Rizziela said...

suka tau kak yati dera luqman...x baik tau..sian budak handsome tu

masaklemakrebung said...

hehehehe.. ziela, time besar cam ni lah kita boleh buli dia... tengah best buli heheheh