Monday, October 22, 2007

isnin yang mendung

Ako sampai awal hari ni.. awal tak awal la... sebabnyer arini ujan lebat dari malam tadi siap ngan guruh2 lagik.. yang buatkan bantal sentiasa je atas telinga ako.. Ako dok ingat ari ni maybe ako sampai opis lambat sbb dah macam budaya kalau ujan mesti jalan jem, keta banyak n tak semena-mena ako pun mesti lewat sampai opis. KL kalau ujan je mesti je. Tapi alhamdulillah.. ako sampai parking jam baru kol 8.05am.. tak sangka ako sampai awal.. Ako pun mulakanlah langkat penuh semangat ke opis.. sbb pagi tadi dengar motivasi kat TV3..

Tapi setan tak setan la ako kata pemandu keta nih... Ada ke patut dia langgarnyer lopak ayor yang ada tepi jalan tu dan tempias kena ako.. mula sebijik keta.. pastu sebijik lagi.. ako tak sempat tengok nombor nyer.. yang ako ingat QKJ yang terus masuk parking bawah opis ako n satu lagik WHK yang terus laju belok ke jalan bukit bintang... perkataan C***** yang setaun sekali gamaknyer kuar dari mulut ako.. terus terkeluar.. Astaghafirullahhal a'zim... terasa berdosa plak... tapi memang ako geram-geram sangat.. ako tak pernah wat cam tu kat orang.. walaupun kadang ada terdetik nak buat.. tapi ako tak buat tau... hmmm........ biarlah....


** pada pemandu tu.. ako benci korang...

No comments: