Monday, October 22, 2007

isnin yang mendung

Ako sampai awal hari ni.. awal tak awal la... sebabnyer arini ujan lebat dari malam tadi siap ngan guruh2 lagik.. yang buatkan bantal sentiasa je atas telinga ako.. Ako dok ingat ari ni maybe ako sampai opis lambat sbb dah macam budaya kalau ujan mesti jalan jem, keta banyak n tak semena-mena ako pun mesti lewat sampai opis. KL kalau ujan je mesti je. Tapi alhamdulillah.. ako sampai parking jam baru kol 8.05am.. tak sangka ako sampai awal.. Ako pun mulakanlah langkat penuh semangat ke opis.. sbb pagi tadi dengar motivasi kat TV3..

Tapi setan tak setan la ako kata pemandu keta nih... Ada ke patut dia langgarnyer lopak ayor yang ada tepi jalan tu dan tempias kena ako.. mula sebijik keta.. pastu sebijik lagi.. ako tak sempat tengok nombor nyer.. yang ako ingat QKJ yang terus masuk parking bawah opis ako n satu lagik WHK yang terus laju belok ke jalan bukit bintang... perkataan C***** yang setaun sekali gamaknyer kuar dari mulut ako.. terus terkeluar.. Astaghafirullahhal a'zim... terasa berdosa plak... tapi memang ako geram-geram sangat.. ako tak pernah wat cam tu kat orang.. walaupun kadang ada terdetik nak buat.. tapi ako tak buat tau... hmmm........ biarlah....


** pada pemandu tu.. ako benci korang...

Thursday, October 18, 2007

KATA KATA NI AKO TUJUKAN UNTUK SESEORANG YANG AKO TAHU DIA MEMANG SLALU MEMBACA BLOG AKO… DAN DIA TAHU SIAPA DIRI DIA

Seronok kan bercinta ni… ada yang ambil berat.. memang kita rasa kita tak bercinta tapi perkara tu orang lain yang akan nampak… wajah akan jadi berseri-seri, bila berkata2 bibir sentiasa menguntum senyum.. kalau kena usik memang nak marah tapi rasa tak mampu… jiwa rasa macam terbuai2 walaupun tak d gantung walaupun tak ada angin… alahaiiii… bertuah la badan….. Muah… muahahahahhaha..


**sesaja je ako taip kaler merah tu...

Tuesday, October 9, 2007

tak sabar nak balik aya

aritu masa discus ngan bos dah tanda dah bila nak start cuti.. kenkawan sumer pun dah bincang dah. memang sepatutnyer ako mula cuti ari khamis.. tapi tahlah.. rasa nak balik kg tu membuak2 macam air yang dah penuh dalam kolah tapi tak tutup paipnye... tambah bila ko tengok abah asyik menung je dalam umah.. lagik la ako rasa macam nak balik kg cepat je... Ako pun dengan rasa rendah diri antar la email kat bos. Ok.. bos kata ok.. she be around .. hehehehehe.. sori ye akak... nanti kalau akak dah kawin akak wat cam kita plak ye... jangan marah ye...

yeh.. yeh.. esok ako half day.. kalau ikutkan hati nak g opis pakai jeans je ngan t-shirt tapi takut la plak elanggar undang manusia kat opis nih... ako akan ke opis ayu berbaju kurung jugak.. lagipun baju raya ako tak siap lagik.. kakak tu esok dia bawak.. esok baru siap... So, ako mesti g opis esok dengan semangat yang kental..

Esok ako nak balik kg... Tapi si kecik tu masih tak berapa sihat.. kesian plak ako tengok. pipi dia pun dah makin kecut je... dah tak labuh macam dulu. Mulut pun dah tak becok dah... dia jadik pendiam skit... dah nak masuk 3 hhari dah... Sayang, cepat sembuh ok.

oklah... ako posa arini jari jemari ni pun rasa macam tak larat je nak menaip... Letih je rasanyer... Oh ya pada adik tu... esok datang keja tau.. jangan mc.. tak baik.. berbelanjalah demin ibu mu ye... berbakti pada orang tua besar ganjarannyer..

Ok jumpa esok ye.. ako malam ni akan siapan ucapan sempena hari raya... ako ngantuk la ni... oklah.. wassalam