Monday, May 26, 2008

patutlah...

Assalamualaikum...

hmmmmm... nak berkongsi rasa gumbira walaupun rasanyer kat opis ni 4 org atau lebih dah tau berita ni...

Baru ako tau... nak dok umah baru ni lain gumbiranyer.. tak sama macam masa nak kawin dulu n lain cam masa nak dapat ilya dulu.. tapi maybe rasanyer sama macam masa mula2 tau yang ako ni pregnant... hehehehehe

Insyallah, lagi dalam 2 atau 3 bulan ako ada umah sendiri walaupun masih jadik hak bank tapi ako tak kisah.. lagipun kereta tu dah jadik milik ako.. 7 tahun bertungkus llumus bayar duit keta akhirnya dalam tempoh sebulan lagik jadik hak mutlak ako...

Umah, lama kan... 30tahun baru jadik hak ako.. tah ada tah idak ako masa tu... manalah tau... Alhamdulillah... ako rasa hidup ako lengkap.. ada ada suami yang sayangkan ako, anak yang keletah (nakal sebenonyer) adik beradik yang ambil berat, abah yang baikkkk sangat ngan ako yang dah janji kalau ako pindah umah bulan posa ni abah akan dok ngan ako.. (abah... mungkir janji dosa tau). Umah yg ako masih dok ni, abah komplen panas.. memang panas pun... sebab keliling umah orang ... tak ada pengudaraan yg baik.... Kali ni uma yang ako beli... nunnnnnn tingkat 10.. ok kan? cepatlah.. ako dah tak sabo nak masuk umah baru...

Wanco, rileks aaaaa... nanti masuk yati ijinkan wanco menginap 'sehari' kat umah yati ye...

No comments: