Tuesday, September 7, 2010

masak memasak

aritu kat opis ako adalah buat main masak masak suka suki... so, dek kerana ako punya resepi kononnyer sedap.. bukan ako kata tp depa kata... so, berpeluh la kitorang memasak masak kat opis.. pada ari yang panas, api yg panas, kuali yang panas... ayam taucu magic 'pling'... ako maleh nak citer sangat sbb ako tak menang hehehehe... ako rasa en jaafar on tu tak suka makan masakan yang pedas pedas kot.. sbb bila dia tengok bilangan kg cabai burung ako pun dia dah berpoluh poluh... hehehehe.. apa pun enjoy ye...



amacam... mengancam tak hahahha.. kitorang mmg memang bergambar je

No comments: