Monday, December 27, 2010

akhirnyer ako punya

Lama dah dia jadik kepunyaan ako. cumanyer masih tak punya masa untuk tayang kat sini.. Walaupun ianya cuma adik paling bongsu tapi ako puas hati.. yelah kalau nak di idamkan abag dia yang atas atas.. sapalah ako... uhuhuhuhu...


dia jadik kepunyaan ako semenjak sebelum raya lagik... dah banyak dah jasa dia... dah jauh jugaklah dia berjalan..


bukan setahun dua ako dok intai... dari zaman purba .. sampai la yang canggih kan... hehehheehehe... bila mylove kata ok... (tp cam berat je kan).. ako pun terus je akad jadik hak ako .. hehehehehehehe..


ako harap dia tak pernah jemu berbakti untuk ako dan sumer .. dan ako harap.. ako berjaya berikan dia idung yg baru ye.... tahun depan ye... hehehehehe


Hmmm.. dia dia.. antara kesayangan hamba...


1 comment:

OmbakBaik said...

akak bley tak tulis meses kat yaa pasal kelebihan dslr...yaa pon ngah meluap luap nk memilikinye..tp..telampau byk mende yg m,emerlukan duet la skang nih..wan baru ade sony handy cam..mase die beli yaa ayat die utk dslr tp die tamoo..die minat tgk objek bergerak..huhuhuhu..dalam meses akak tu pon akak tulis skali ye mudah tak nk guna dslr utk beginner..terima kaseh kakk...

muahmuah..lots of love