Wednesday, April 6, 2011

Hmmm... spoiler punya kes

Alhamdulillah... apa yang di janji dah di tunaikan... terima kasih ALLAH.. terima kasih atas rezeki Mu... Lepas tu en hubby pun kata nak letak spoiler kat keta.. oklah ako setuju sbb ako mmg suka ngan spoiler kiut persona tu.. almaklumlah keta persona kitorang basic je... tak ada eksesori tambahan... Semalam balik keja, ako tak sempat tengok.. n masa kuar balik kitorang nk g makan malam kat luar.. br ako tengok... Alamak tak seperti yang ako inginkan... tp masa en hubby g tempah dia kata mmg tempah macam yang di persetujui... so sepanjang perjalanan ke kedai makan mmg la ako pot pet pot pet.. keciwa sangat... sampai ilya kata.. apa yang mama ni.. dia pun tak faham.. adik ako senyap je kat belakang... sampai kedai makan kuar keta, ako jeling balik.... adik ako kata, oklah ni cantiklah ni... mana tak cantiknya... yang kecik tu kecik sangat ni besar skit.. (tp tolong jangan bayangkan besar macam spoiler tiang gol tu ye). Hmmm... mmg pun ako nampak ok je... tp ngapa tetiba tadi ako naik hangin ye... hehehehe... sampai kedai makan, en hubby macam tak selera je nak makan... mesti sebab ako dok membebel tadi... huhuhuhuhu.. maaf ye en hubby... kawan sekereta saya tadi pun kata cantik... ikhlas la kot. hehehehee... ok ok mmg ok.. agaknyer saya tengok memula tu dalam cahaya balam balam.. bila tengok tpt terang dan ari siang nampak ok.. nampak sajak je... tadi pun ako dah sms en hubby, bgtau kawan sekereta saya kata cantik spoiler yg awak pasang kat bonet keta tu... maaf ye semalam terlanjur kata.. ampun...

No comments: