Tuesday, May 12, 2009

kenapa tak update ?

Kenapa tak update... tah la... ada rasa sedikit malas.. n dah mintak tolong cik na update kan... tapi dia pun sibuk jeeeee.... Baru je balik kg minggu lepas.. sampai ahad baru balik ke KL n isnin mc.. so arini baru start keja... bila rindu kat abah dah kurang n rindu pada yang berada di kampung pun mula kurang... rasa ringan skit nak menulih....

tak ada apa yang menarik.. alhamdulillah sumer kat KG sihat.... ako pun dah rasa semangat dah makin banyak nak buat keja n nak update blog...





Kenapa tak update... tah la... ada rasa sedikit malas.. n dah mintak tolong cik na update kan... tapi dia pun sibuk jeeeee.... Baru je balik kg minggu lepas.. sampai ahad baru balik ke KL n isnin mc.. so arini baru start keja... bila rindu kat abah dah kurang n rindu pada yang berada di kampung pun mula kurang... rasa ringan skit nak menulih....
tak ada apa yang menarik.. alhamdulillah sumer kat KG sihat.... ako pun dah rasa semangat dah makin banyak nak buat keja n nak update blog...

Abah pun alhamdulillah sihat ... ceria je tengok ako dan cucu cucunyer balik kg....

Azim semakin encem heheheh... sekali pandang macam mat bangka pun ada hahahahahha...
makngah pakngah kat blakang pun ok sihat....
adik n suraya ok sihat jugak...
Kak yong, anis dan aina pun alhamdulillah sihat...
cuma ako marah kat tnb nih.. geram betul ako.. tiap kali kalau ada cuti umum je mesti dia pun nak bercuti.. bergelap je... sakit hati ako... oklah ako paste gambo je boleh tak ? huhuhuhu... maleh nak taip

No comments: