Friday, June 26, 2009

Good Luck Nazirah


Macam yang ako citer kat dalam post yang lepas... member ako Nazirah dah resign... 23 aritu last day dia... huhuhuhu.. walau ako tak serapat mana ngan dia.. tapi sbbkan dia orang perak tetiba je naluri "perakian" terasa mengalir hangat dalam jiwa ako ni... si kecil molek.... macam anak dara je walau dah bergelar ibu kepada dua orang putri.. pertama Ain besday gal and auni... tapi kadang pemergian dia ako rasa macam tak di kesahkan oleh orang-orang sekeliling... sedih.. memang ako terasa... tak palah ira... rezeki di sana lagi bertambah kan... nanti kalau kak yati balik kampung kita jumpa kat Kuala kangsar ye.... Nazirah yang pakai baju serba biru.. n saja ako letak gambar bersama ngan kak roy yang sedang sarat tu.. kalau kak roy tahu mesti dia marah hehehe... bukan apa kalau letak gambar ira ngan ako mesti ako kelihatan macam giant hehehhe sbb ira tu comey lotte ye... so, ira kak yati wish u best of luck ye...

No comments: