Friday, November 20, 2009

.............

sebenarnyer tak terniat pun... langsung tak terlintas..... tapi takk tau kenapa tetiba je tevoice up.. tapi itupun lepas di tanya... so kita tanya balik.. pastu dia jawab soklan kita.. pastu kita tanya kenapa jadik cam tu.. pastu dia jelas.. kita plak suarakan kenapa jadik cam tu.. pastu dia kata tahla... pastu kita kata tak palah... biarkan... tapi kita pun sampai la ni macam masih mencari dalam kesamaran kenapa jadik cam tu.. kita tak suka jadik macam ni. kita suka macam dolu dolu... hmm... bencik tau... tapi kita slalu doakan dia sumer bahagia.. kita bahagia... tapi kadang kita suka jugak macam ni, tapi kita rasa macam pelik la pulak kalau jadik macam ni sbb kita nak dia tau dia tu mmg tak boleh.. dia jugak pun sama jugak. dia mmg kena tau... tapi sumanyer ako mmg tak sengaja.. tapi kalau dah tau oklah so kita pun tak perlu tertanya tanya lagik.. :)

No comments: