Friday, March 5, 2010

sambutan Maulidur Rasul

huhuhuhuhu.......

sayang mama, sampai jam skang mama tak tido lagi.... masih dok bakar makaroni nih.... sbb esok anak mama ada sambutan maulidur Rasul kat sekolah... so, mama malas asyik nak wat puding ngan bihun goreng. N mama tukar menu, wat makaroni bakar n puding roti bakar jugak... kiranyer tak sia sialah pakgah adiahkan mama oven ni...

arini plak, Yaa tau tak mama tunggu tren dari jam 6.50pm sampai jam 7.45pm baru mama dapat naik tren sbb orang terlampau ramai... dahlah tu mama sensorang je tak ada kawan... sian Yaa kan, mama amik Yaa jam 8 lebih.. cadang mama nak wat tart custard terus tak jadi sbb tak larat...ni pun mama rasa macam nak ngantuk sangat....

tapi ada 2 bekas tak bakar lagik... jam brapa la baru nak abis kan... Yaa dah sedap dah tido dalam bilik tu... tak pa, Yaa tido elok2 ye... esok bangun pakai baju kurung cantik2 mama antar g sekolah ye....

oklah mama nak sambung bakar makaroni tu... cam dah masak je yg dalam oven tu....

No comments: