Thursday, March 18, 2010

soklan ilya yag pertama


"Yaa, nanti Yaa dapat baby, Yaa dapat adik tau..." kata mama
"alamak mama, macam mana ni... babycot tak beli lagik nih," jawapan ilya....

mama tergelak....


"kenapa nak beli babycot plak... kan banyak benda boleh beli lagik," mama sesaja nak tau jawapan

"sebab kat sekolah Yaa, baby kena tido dalam babycot, barulah selamat," jawapan ilya penuh yakin.

mama senyum... betul la jugak tu.. Ilya berdiri kat depan mama, sambil dukung patung zirafah dia...

"mama, nanti Yaa dukung baby macamni kan mama,"

"baby kecik lagi nanti, Yaa tak boleh dukung masa dia kecik nanti jatuh...."
"oooo.. kecik macam harraz ye mama,"

"ye sayang... macam harraz..."


camtulah pemikiran ilya... tapi ada betulnyer.... n salah satu sbb kenapa dia nak beli babycot barang pertama sbb dia nak tido ngan mama n baby tido dalam babycot....

No comments: