Friday, June 1, 2012

Ada apa dengan gambo...

Ye ada apa dengan gambo ni kan? ada citer menyayat hati sebenarnyer...


2 bentuk cincin yang paling ako sayang... yg batu besar tu batu rusia pemberian arwah abg ako yg sulung masa dia keja kat sabah lama dulu dah berbelas tahun ako pakai... arwah mak yang ikatkan batu tu jadik cincin... so, mereka berdua yang dah tak ada, tp ako rasa dekat... sentiasa ada bersama ako... cincin ni mmg ako pakai...

yang batu kecik tu, cincin pertunangan ako.. ako pakai sejak dari hari pertunangan tahun 2004 bulan 9. So dah hampir 8 tahun tersarung kat jari nih.. pernah hari ketiga lepas bertunang, batunya jatuh sbb tersangkut kat suar jeans.. nangis ooooo... konon macam ada nasib malang la... batu tu berlian, nk beli beso tak mampu kan... tp ako suka sbb ako mmg tak suka beso2 sbb ako dh cukup beso.. nasib baik blk kl boleh betulkan balik n sampai la ni kekal tak tercabut lagik dah...

tp pagi tadi nyaris.. nyaris ako tak ilang dua dua cincin nih... arini kan jumaat.. so sunat potong kuku... ako pun potong tadah ngan kertas.. pastu bukak cincin sapu losyen kat tangan.. pastu tah cam na ako leka ngan benda lain n byk email masuk ako terlupa sungguh terlupa... huhuhuhu.. tetiba ako rasa apsal kosong je jari ako nih... cinncin... ye cincin.. ako tengok atas meja sumer tak ada.. kak maz tolong cari pun tak ada ... ako cuba bertenang.. tengok balik dalam bakul sampah blakang ni.. bukak balik kertas yang ada kuku yang ako buang tu.. hah ada dalam gumpalan kertas tu... huwaaaaaaaaaaa.. kalau la cleaner amik dah sampai menangis la ako.. menangis tak belagu lah ako...

sungguh.. Allah dah tetapkan mmg rezeki ako... Terima Kasih ALLAH.. ALhamdullillah...

** Ilya tak ada dia ikut pakngah n makngah dia g penang n blk perak.. mama dah rindu baru je malam tadi dia ikut... huhuhuhu.. mama cengeng.. luqman n babah pun rindu kan...

No comments: