Monday, January 14, 2013

mama nii... kacau je...

Luqman skang ni makin banyak akal... pelik pun ada... kalau kat umah babysitter dia.. tido je keja dia.. kiranya dari pagi mama antar nak sampai ke petang jam 6.30pm tu mama amik rasanyer 2 atau 3 ali dia tido... tapi bila time dok umah ngan mama.. time mama cuti mcm sabtu ahad... dia tido dekali je huhuhuhuhuhu.. itupun jenuh kena paksa n sampai kadang tak kuasa dah mama nk paksa, tgk2 dh tertido sendiri...

Bayangkan, dh la dia bangun awal, yelah mama ni kalau time sumer cuti termasuk solat.. nak la bersenang lenang sampai lama skit.. tp jam 7am dh dengar dia mengomel2 kat bawah tu (dia tdo atas toto kat bawah).. mama bukak mata sikit je tengok dia, dia perasan terus tersengih... cam na tu? nakal kan.. pastu terus la berdiri menebeng tepi katil... huhuhuhu... ni antara aktiviti dia..


Hmmm.... apa saya nak buat ni... bangun dh cukup awal ni...


buat crossword lah... kreatip skit minda nih.. tp macam susah je...


apa pandang pandang.. ingat orang tak tau ke ??

Kakak? kakak standard lah.. sabtu ahad bangun lewat skit....

No comments: