Friday, January 16, 2009

pre perpindahan.............

hmmmm..................
arini rasanyer macam pre perpindahan ke glenmarie yang rasanyer bakal mengundang macam masalah... tapi ako sentiasa doakan suma akan berjalan dengan lancar... Proses packing rasanyer dah lama start... buat kotak.. masuk kertas2 yang terlampau banyak dalam kotak.. n last ako rasa macam nak post je Cik Na tu dalam kota.. giler suka tengok kotak.. tengok jelah gambo sesikit kat bawah ni...











... kita boleh.....

2 comments:

arfaeza arman said...

hahaha...apsal ng cik na tu..
tak sabau nk pi sangat hea..
asal kak yati tak pos je dia dulu..
hahaha

masaklemakrebung said...

biasalah... nak tau malam pertama.. opss... malam sebelum hari pertama kita kat sini.. tiap jam jaga tu... fuhhh.... tu baru keja tu...