Wednesday, January 28, 2009

tak ada motivasi

Arini ako datang opis awai.. tumpang keta cik fiza.. Laju je meluncur membelah kabus pagi.. almaklumlah ako turun umah ke opis jam 6.30am... Awai kan... Lepas antar Naufal terus ke federal highway...

N sumpah potong jari ako masih blur lagik nak ke opis cam na.. huhuhuh... cam na sesekali nak bnawak keta nih.. Kalau ke opis sesat balik lagiklah confirm sesat kan... Sampai tujuh lebih... standardlah kan, kalau dah sampai awal pegilah menjamu selera dulu... gerai tu betul betul depan SSF Curtain... tapi tak bukak lg.. so tengok jelah... meleleh la air liur.. mahaii pun kalau nak beli...

Cikna, arini sunyi tau.. ciknatak datang keja.. cik na mc.. sian cik na... En Baju biru mesti risau.. jgn risau ye En Baju biru.. Cik Na akan sihat dan aklan berkicau seperti biasa... Cik Na. esok datang tau.. boring tak ada member nak berborak...

Moga sihat ye.. Arini balik naik Bas comp so kenalah balik tepat waktunyer...

Bye...

No comments: