Thursday, July 9, 2009

good gal...

Tak ada yg menarik nak ako citer.. cumanyer kelmarin ako tamparpeha ilya.. hmmmm berbirat lah jugak.. sampai umah baru ako tengok dia terasa bersalah sangat.... tapi kalau dari kecik kita tak pukul skit pun tak baik jugakkan... puas ako berdiplomasi... tapi dia tetap dengan cakap dia je...

lepas mandi, terus sapu minyak... alaaa sayang... mama sayang awak ye... muahhh.. janji jangan buat perangai macam tu lagik ye.... you're good gal...

Every day dia akan cakap..
"mama, Yaa good gal kan mama,"
... yes you are my dear...

3 comments:

OmbakBaik said...

bes nye ble anak da ley beckp2 kan kakak

OmbakBaik said...

kakak da bace entry en fajar..bingkisan rindu??
sedih sgt rasenye

masaklemakrebung said...

mmg la.. tapi kalau terlebih tu kadang rasa macam nak suh dia diam 2 minit...