Wednesday, July 29, 2009

jom makan jom...

tu lah... tu yang maleh tu... tu yang aien marah tu.. kalau dah nak update blog asyik update.. kalau da malas berkulat la blog update....

ok.. aritu g JJ AU... la, tak pegi sana n untuk memeriah kan hidup Ilya kitorang ke sana... makan2 beli barang skit je sbb tak ada gaji huhuhuhu.. esok baru nak gaji.... gambar pun mampu amik 2 keping je... Alahhh.. ilya tak makan sangat pun... yg sebenonyer mama n babah dia atau mama dia ni je yang beri iya nak makan ... yelah lama betul tak makan fries kerinting kat sini... sedapnyer.... tapi reganyer hmmm.... nampaknyer kena kerinting sendirilah fries ni....


dia.. dapat dia punya bekas aor tu dia dah kenyang dah...

No comments: