Wednesday, July 29, 2009

selamat datang sayang...

Lama ako tak update.. malas nak taip suh awek jiran sebelah ni... hmmmm.. dah kalau dalam alam tu... mmg tak la jawab nyer... opsss.. sebelum terlupa..... selamat cam nak nak tulis ye... selamat menjadi risikan orang... boleh ke ? kira oklah tu..... tak lama lagik.. baru di tanda pangkah kat dai.... la ni baru satu palang je ye... ingat tu si teruna.. baru satu palang ye.... belum cukup 2 palang lagik tau.... muheh.. muheh.. muheh...

ok.. dah kita tinggalkan kejap.. ni nak citer pasal sorang baby yang baru lahir pada 4 julai aritu..nama dah bagi dah.. Nafiz Haziq.. baby boy... slamat melihat duina sayang.... alhamdulillah... selepas di kurniakan 2 orang puteri kak roy di kurniakan putera.. yang memang di nanti2 kan olehnyer sekeluarga..... macam muka ayahnyer.. so untuk kak roy dan suami serta puteri putri Anis dan Husna semoga berbahagia dgn kehadiran orang baru ye.... Sesuai tak tajuk posting ni...
slamat datang sayang...
untuk jiran sebelah pun sesuai bangat..
untuk kak roy pun sesuai sangat jugak.


1 comment:

norraien said...

alahai chummel jerk..
kem slm ngan kak roi..:))