Friday, July 10, 2009

sambungan dari blog sebelah




Baby comey ni namanyer Izzah NurDhini Binti Moh Ikhwan...
"Dhini, maklang teringin nak jumpa awak ni tau... mama awak tu bz sangat suh update gambar awak pun lama baru update.. menchik maklang tau... tengok kan awak dah besar dah....
Dhini, bila dhini nak datang umah maklang.... kakak ilya ada... dia ada banyak mainan untuk dhini main tau... kalau nak bawak balik pun boleh.... Mama dhini dah belian baju raya tak untuk dhini? mesti raya sakin mama dhini tahun ni kan ? Biasalah dah ada baby.. meriahnyer lain... Maklang tak beli lagik baju raya dhini.. dhini pilih, nak baju raya ke nakduit raya? dua2 tak boleh tau... pokai la maklang... Kakak ilya tu pantang ajak g jenjalan mesti tanya.. mama nak beli baju raya yaa ke? aduisssshhhh... duu tak pandai pun tanya cam tu... senang je mak lang nak beli.. geram maklang tau...
Dhini... datang umah maklang ye.. ajak ayah dan mama tu datang KL.. kita g Zoo tempat istirehat yang paling di gemari oleh kakak ilya.. n maklang pun naik boring.... hehehehhe....
Ok Dhini, mak lang miss U so much.. sama ngan maklang miss boipren awak tu EN Azim.. hehehehhe... En Azim pun makin nakal... tambah2 nakk dapat adik tu....
Maklang balik kampung kita jumpa ye... Jangan nakal2 tau.. sian mama.. mama awal tu panas baran tau...
maklang nak balik dah.... nanti kita borak lagik ye...
Dari maklang untuk Izzah NurDhini...
wassalam..

1 comment:

OmbakBaik said...

mak lang...
mama n dhini memang tringin sesangat la nk menyerbu ke umah kakak iyaa...tp tak ley nk janji blenye..

mak lang..
abg aiman balek jugak jumaat aritu..abah die kate jap pon jadilah..sbb puasa nnt tak balek..balek utk raye je...mama tak snap pon gamba abg aiman sbb abg atim takde pon kt kg...abg aiman sebok men ngan mainan abg atim sorg2 smbil konker tibi..

baju raye??
mama tatau bajet mane yang nk ditarik li bju raye nih...tp awal bulan dpn da janji ngan opah nk g bwk li bju raye..kakak iyaa..melampau tol..pose pon tak reti da demand baju raye awal2 ye..hem mama ni kalu g window sopping..memang asik usha baju utk dini je ni...

nway kakak..yaa trase rendu sgt nk spend mase lame2 ngan kakak tau..tp byk kan batasan nye ble da jdk wife..jadi mama...
tp yang pasti
kakak mesti tau..
yang yaa sgt sayangkan kakak tau...