Sunday, August 15, 2010

tak tau kenapa....

setiap kali apa yang ako suarakan pasti ada yang tak kena..... sampaikan ako rasa macam ako ni naif sangat... boleh menegur tapi jangan sampai teguran tu jadi satu penghinaan.. ako ni sebenarnyer malas nak pikir negatif.. tapi kalau selalu sangat, besi keras pun boleh jadi cair...


ako harap ini cuma perasaan ako je.. astagrafirullahalazim... ya ALLAH jauhkan lah ako dari segala buruk sangka... dan jauhkan lah ako dari mendatangkan prasangka buruk dari orang2 sekeliling ku...

3 comments:

OmbakBaik said...

kakak saya rendu kamu!!

masaklemakrebung said...

oh terima kasih.. masih ada rendu untuk kakak rupanyer...

OmbakBaik said...

yaa slalu rendu kakak laa...