Thursday, November 10, 2011

minggu stresss !!! stress ke?

start semalam ilya ada exam... kikiki... cam lucu la jugak... semalam paper bahasa malaysia ngan sains... mula dia cuak gak, sbb cikgu kata cikgu tak tolong n jangan meniru...

So, petang semalam amik dia cam biasa... tanya lah, boleh jawab ke... ilya kata ala match match je.. amboi cam senang beno je cara dia jawab... pastu tanya lagik, cikgu tak tolong ke? Dia kata tak, cikgu tido kat depan... aiiii macam citer p romli plak... Tapi malam tadi dia tido awai... amboiii... macam stress sangat je hehehehe... sebelum tido dia ada kata,
"mama... malam semalam yaa tak rasa pun mama cium yaa... "
"mama cium yaa time yaa dah tido.. yaa bukan sedar pun..."
dia senyum n terus tertidur... lately ni mmg dia makin manja ngada...
oh ye, tanya dia insyaallah nanti adik nak suh panggil yaa apa? kakak, kak long, yong, kak yong... dia kata panggil 'kakak' je... anak mama dah besar...

dia exam sampai selasa depan.. sehari ada dua subjek... arini, english ngan fekah... harap ilya boleh jawab... mama & babah sentiasa doakan yang terbaik untuk awak ye... jangan stress stress...

benda baru yg dia tanya lagik, lepas dia tengok telemovie 'Bapakkuuuu anakkuu..." adalah... 'mama, sunat tu apa ?" kui kui kui... berpoluh den jawab... pastu dia tanya sakit ke tak... mama dia jawab.. hehehehe... cuba tanya babah... hahahaha...

No comments: