Wednesday, October 7, 2009

rasa hati

arini pindah lagik. semenjak ako keja kat sini ako tak tau dah berapa kali ako pindah n rasanyer tak terkira kot....
ako pindah ke sebelah je.. tapi ako tetap sedih.. ako tetap rasa tak selesa... ako tetap tak puas hati...

ako mula rasa macam ako masuk kat kawasan orang, ako mula rasa tersisih dan ako mula rasa malu nak bergaul dengan bekas jiran jiran ako walaupun derang tak rasa macam tu kot...

dan skang ako mula rasa setiap kali derang bercerita ako tak perlu tahu... ako rasa tersorok.... ye ako mula rasa macam melukut di tepi gantang.... samada itu hanya rasa atau kenyataan wallahualam......

mmg arini ako rasa sedih...

esok? ako tetap ako, mana saja ako di letakkan ako ikut je... biarlah... keja kerana Allah... hari hari ako niat keja kerana Allah... Jaff selamatlah kita berjiran walau tak sama dengan jiran jiran yg lepas.

4 comments:

rena said...

alahai..
nape sampai macam ni skali ni kak..

jangan la sedih sangat...
kitorg pun meran jgak sbb kena duk dekat2 dgn puan kerani ni..

Anonymous said...

sabar jela eh..dugaan tu kat mane2 ade..keja tempat baru pon banyak dugaannyer..

masaklemakrebung said...
This comment has been removed by the author.
masaklemakrebung said...

rena : tu lah... tapi la ni dah ok... alhamdulillah

mmg sabar.. kalau tak sabar dah lama berenti keja... tak apa, bak kata orang biar kita ni di campak ke laut jadi pulau, di campak ke darat jadik tasik kan... kan... kan...