Thursday, October 22, 2009

mata oh mata

ari tu janji nak upload gambar.. tapi memandangkan keja yang amat lah banyak kan,.. dan banyak yang tak terkejar.... sampai arini tak upload.. dan malam ni atau dah nak masuk subuh ni... mata ako masih tak boleh nak lelap lagik... rasanyer arini letih jugak badan... tengok ilya baik punya tido and babah nya dah berdengkur memacam lagu... apsal la ako masih macam ni lagik... adoi aiii mata.. tak kesian tuan ke... tidolah....

ni kalau dah tak boleh tido mulalah meneroka dari satu blog ke satu blog.. satu laman ke satu laman... tengok orang wat jahitan manik... rasa macam meleleh air liur nengok lawa sangat.... rasa macam la ni ako nak g ke kedai beli manik jahit... hehehehehe...

ni sebenarnye tak ada menda nak tulih sangat pun.. tapi sebelum ako nak shutdown lap top, sesaja nak nulih jugak... sempat la jugak jenguk2 si darah manis tu punya blog... teruja.... teruja... ghairah sungguh dia sempena pertunagan dia ye... hehehehehe... ingat bertunang je ye... heheheheh

No comments: