Friday, November 14, 2008

cerita ceriti

cerita kelakar dulu....

pada sesapa yang pernah sesekolah ngan ako dulu terutamanyer masa form 2 (mmg dah lama.. berbelas tahun) tapi ako nak citer gak... mesti kenal ngan yuhanis... anak cikgu yusop.. anak lelaki ye... mmg ako tak sangka... ako terima call dari member lama memberitahu ako la ni dia jadi polis trafik kat Kuala Kubu baru.. hahahahhahahaa... zaman sekolah memang tak ada tokoh dia macam polis.. ako pun heran... ako pun tepon dia semalam.. hehehehehe dia tau ako yang tepon sbb pidah dah call dia dulu mintak izin bg no hp kat ako.... ahh... dia masih terover peramah macam dulu... siap tanya ako cam na lagik.... tembam ke atau dah kurus... geram ako... tapi ako kata "nko akan rasa rugi sbb tak kawin ngan ako" hehehehehhehehee.. kalu la hubby ako tau... gurau je ye bang....

Cerita gumbira...



Ako dapat anak sedara gal.. mestiiiiiiiiiii kiut macam maklang dia ni kan.... Ni pasangan yang dalam gambo atas nih... tadaa..... dah jadik mama n ayah kan... Ako harap Yaa bagi nama macam yg di persetujui... sbb ako nak panggil dia dengan Dhini... Ako memang nak panggil dia dhini... Yaa, kakak memang nak panggey dia Dhini tau... Dia lahir hari ni... Subuh tadi.. pagi tadi ako dapat SMS.. lahir kat spital Kuala Kangsar.... Ako tak tengok lagik dia cam na... tapi pastinyer anugerah ALLAH tu comey... sebaik2 ciptaan NYA... Yaa, la ni dah jadi mama tau... mama sporting ye.... second esok nanti boy ye... Kakak nak balik, tahun baru ye kakak balik, Dhini mesti dah besar skit kan... Maklang dah berani angkat.. Almaklumlah, ilya lahir dulu 4 kg lebih... heehehehehe... Shini berkongsi tarikh lahir ngan Mira... 14 Nov... semoga kalian semua berbahagia ye... Yaa, hadiah anniversary pertama jugak kan ?.. heheheh... tahniah buat ilya, ikwan dan makngah sekeluarga serta pak wahid sekeluarga....

No comments: