Monday, November 17, 2008

makan lagik... patut la ako ni montel.....




Burpppp.... alhamdulillah... buruk betul kan bunyiknyer.. sendawa macam shrek.... tanggal 13 Nov 08... department wat makan2 lagik.. kali ni kat luar plak... kat restoran yang slslunyer ako lalu je kat situ... n dulu kawan ako kata, kacang panggang dia. bukan kkacang tanah tu ye... tapi kacang panggang yang dalam tin slalunyer tu.. beso saiznyer.. tah, ada le beso duit syiling 5 kupang kot... bapak segala kacang tu...



Brownies ni derang bagik 6 potong je... hmmm... tapi oklah memang patut pun 6 potong je... rasanyer punyalah manishnyer... kalah kueh taik itik kat kelate tu... tak abis...


Ni kebab ayam.... ayamnyer ada la brapa ketui ye... di selang seli ngan bawang, cendawan, capsicum dan carot.... nasik 3 sudu... hehehehehe.. opss ada salad kobih purple...


Ni ako tak tau ayor apa... tapi pastinyer ako minum seteguk atau sesudu kecil je... rasa ako tak tau rasa apa... ako cuma makan ceri dia je.... di berikan hanya kepada besday boy/gal.. tima kcih acik pija


Ni En Nas (tiada gambar wajah) makan lamb chop.... nipis dan kecil.... ako tak tau rasa dia cam na... tapi oklah kot... tp ako tak dengar En Nas (tiada wajah dalam gambar) sendawa pun.. nampak tak roti tu yang dalam baldi aluminium tu? hah.. tu makan cicah dengan sup kat bawah ni...

So, di persetujui oleh ahli komunis opsss komiti... pegilah ke Roadhouse grill ... Ala2 haunted house la tu... hmm... kalau agak rasa perut tu beso macam perut nas.. mmg tak sesuai makan kat situ... tapi kalau perut ala2 macam perut cikna.. sesuailah kot.. tambah kalau waktu tu makan ngan kekasih atau bakal suami.. memang la sesuai.. tak makan pun kenyang.. makan nasi sesudu atau fries sebatang pun dah kenyang kan... ok stop merepek.. tengok je lah gambor kat bawah ni yang menceritakan betapalah bahagianyer kami berada di sana...
tapi kan, ako wakil cikna sekali nak bagitau "bos, kitorang punya bulan disember tak nak makan kat situ tau... pegi tempat yang lagik best ye" di harap bos baca ye... heheheheh




































































No comments: