Wednesday, November 26, 2008

Selamat Pengantin Baru Tahun Ke 2



"In progress" itu perkataan yang pernah abg ako cakap masa ako tanya dia masa dia asyik engage kat tepon sambil kaki dia sepak-sepak batu kat tepi jalan gombak tu... N ako masa tu memang yakin yakni abg ako dalam alam percintaan... N ako pun seakan yakin kali ni mesti menjadi... Ako tengok muka abg ako tu dah mula nampak merah, dah mula nampak ada alur-alur darah memerah... Sbb sebelum tu ako tengok down giler... tak bermaya....
Tapi itu dulu... lama dulu... Skang ni tengok... hah.. bahagiakan... sumer manusia berhak merasai kebahagian tau...
Ok tak nak melalut lebih lama n takut kena marah ye jugak nih... hehehehe... Selamat Pengantin Baru untuk tahun kedua buat abang ako... Abg Lin & Kak Su.. Yati mewakili adik beradik sumer sentiasa mendokan kebahagian kalian berdua sepanjang ayat dan mendoakan yang terbaik.. Sentiasa di Rahmati Allah...
Kami sumer bersyukur di kurniakan abang dan kakak seperti kalian...


2 comments:

Anonymous said...

thanx yati.. k sue bsyukur n bahagia sgt dpt jd sebgian drp keluarga nih. thanx coz menerima k sue seadanye..
doakn kami bahagia selalu. i luv him so much. indeed. :)

masaklemakrebung said...

yup... kami bersyukur punya keluarga yang meriah..