Friday, November 28, 2008

donut oh donut jco

Semalam... seperti yg di janjikan ako n cik na melangkah gagah menuju ke pavillion semata-mata untuk menikmati donut JCO. Beratur yang panjang.... harga oklah... tapi yang ako tak tahannyer ice blended dia boleh beli 6 ketul donut tu balik... Tapi dia macam tahu je kegusaran hatiku derang bagi donut simple tu 2 ketui sbb beli 2 ice blended... Tapi dek kerana cik na kata... kita tak slalu ke sini kak.. baik kita minum n makan donut ni... terasa macam nak duduk sampai petang je kat situ.. ter alpa la pulak kan...

tapi kan... kesian tau, jauh kitorang menapak tunggu teksi.. waktu tu kan kesian tengok cikna.. byk kali tumit kasut dia terseret.. yelah kat tangan ada dalam 15 ketul donut dalam kotak oren tu... Tapi sumer kerumitan tu berakhir bila kitarang dapat teksi yang sekali gus menyediakan khidmat konsultansi... charge 40 posen extra ye...

Nak tunjuk gambo tapi tak ada... masuk jelah webti tu ye...

Cikna.. thanks ye menemankan akakkkk ni ye...

No comments: