Thursday, November 6, 2008

aghhhh... Seksa rasanyer

Aduhhh... lama ako tak di datangi demam, sakit kepala dan loya yang melampau-lampau... Tapi selasa dan rabu aritu ako terpaksa me mc kan diri... Tak ada kederat ako nak drive ke opis apatah lagik nak menyiapkan sumer kerja2 ye menimbun di opis... Kepala rasa berat sangat, sampai hari ni setelah 2 hari mc berehat di rumah... Kepala masih berat... tekak punrasa pahit sangat.. tapi perut berlagu lapo. Sakit kepala paling ako tak tahan...

Semalam, kali kedua hubby bawak ako ke klinik.. Jumpa doktor yang sama... Doktor kata ako stress... Tu menyebabkan ako sakit kepala.. rasa loya-loya, muntah-muntah. Ye ke ? Stress ke ako nih ? rasanyer baru ari isnin aritu ako enjoy je keja dan bergelak ketawa dgn cik na n cik jila... Kalau sebelum tu doktor bagi ako ubat migrain, ubat sakit tekak n ubat tahan sakit untuk sendi2.. Semalam doktor bagi ako ubat tido... Doktor kata biar ako dapat tido yang berkualiti...

Ok jam 10pm ako makan... tengah sedap ako tido, ada plak suara2 yang panggey ako.. apa jai nak nih.... Aduh... Rupanyer dia salah tengok jam.. masa tu dah jam 1.45 pagi... dia ingat baru jam 9 malam. nak pinjam tepon.. Ya Allah, ako rasa macam nak sekeh je... Lepas je terjaga langsung ako tido ala-ala tdo ayam.. tertido kejap pastu terjaga... Sampai la azan subuh ako terus bangun...

Ya Allah, sembuhkan la cepat sakit ako nih... ni terasa loya2 lagik nih

No comments: