Tuesday, March 17, 2009

ke'gian'an yg melampau

pelikkan tajuknyer... tapi tulah... ako skang makin gian nak buat kek.. bukan kek yang susah sangat.. macam ako buat layer kek kukus tu.. aduh.. mmg menguji kesabaran ako dan hubby ako.. hehehehe.. jangan marah ye bang...

Ako cuma nak buat kek butter bodoh je... malam ni kot... tak tau kenapa.. banyak dah resepi yanga ko kumpul.. heheheh.. biasalah tu kan akalau angin dah sampai rasa macam nak cuti je dok umah buat eksperimen.. jadik tak jadik blakang kira... AKu ingat balik ni ako nak singgah beri soda bikarbonat.. kat umah dah abih dah... oklah... nanti kalau jadik buat ke tak jadik ako g tau ye..

No comments: