Friday, March 20, 2009

kesudahannyer....

Semalam ako mc... sakit kepala, gatal hidung dah mula mengganas... ako tak larat dah.. bagun jam 5.30 am kepala rasa berat... dengan semangat yg menurun untuk ke opis... kemudian ako tertido balik.... sedar dah jam 6,30pagi... dari masjid dah tak dengar orang mengaji dengar jemaah sedang solat subuh.. ako terus sms kat fia, akak mc arini... ako bangun balikjam 6.55 kelam kabut solat subuh... terus tak tdo dah...

tungguhubby bersiap untuk ke klinik... sampai klinik kosong je.... so cepat je jumpa doktor... cuti ke arini ni? ya... nak cutilah doktor... MC milik ako arini...

lepas selesai sumer sampai je umah hati ni geli sangat nak melepaskan gian memasak... macam yg ako update dalam post yang lepas...

So semalam ako buat mini sosej rollss.. yeh.. yeh.. yeah.. menjadi.. mendapat kritikan yang membina dari penngkritik teak.. adik ako, hubby ako dan anak ako.... malam ako wat butter kek.. oklah.. arini bawak g opis... oklah rasanyer...

.........................

Arini jiran sebelah ako mengganas.. tak tau apsal.. ada ke patut di balingnyer kepala/telinga ako ngan makhluk merah tu... ada ke patut... nasib tak pecah gegendang telinga ako nih... nak ganyang dia, taksampai hati... tapi yelah.... kecik.. kecik je ako tengok dia... nak tengok macam mana rupa menatang tu ? klik kat sini rupa dia.... tersilap katanyer... huhuhhuhuu... sib baik arini jumaat.. ako maafkan lah dia... sian plak kan... kang jadik jiran durhaka plak kan..

...............................

sekali lagik hati ako di garu garu rasa rindu, pilu bila mata ako meniti bait bait keta saudara fajar . Sungguh ako tak segagah dia menghadapi dugaan sehebat itu.. Ako sebagai saudara seagama dari jauh hanya mampu mendoakan apa yang terbaik buat saudara.. Semoga Amir di rahamati Allah dan semestinye di tempatkan di syurga menanti ayah dan ibunyer... Ako mengharapkan saudara fajar akan tabah menghadapi dugaan hidup...

No comments: