Thursday, April 2, 2009

jawab tag jap..

hishh.. tak reti ako benda nih... tapi dik kerana rasa hormat sesama kenkawan dan adik adik (cik ain) ... dan menambahkan keseronokan dalam blog ako jawab seikhlas dan setulus hati ye.. kalau tak betul jangan marah ye...

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Sumer ahli keluarga ako... termasuk mentua punya keluarga (ku menantu pilihan)

2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
hmmm... apa ye.. hand bag kot... tapi guna duit hubby .. kira oklah duit hubby duit ako jugak

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
Allah.. dah kawin dah pun... impian dulu kat tepi laut.. tapi mak nak wat tepi umah.. kira oklah tu.. meriah.. janji tok imam kata "sah"

4.Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
Doakan hubungan sekarang ini berkekalan ke akhir hayat...

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
Hmm... ya.. cinta sampai rasa nak mamuun dah sekarang nih...

6. Dimanakah restoran akhir kamu makan malam?
hmmm.... kat cheng ho... dan restoran kat tingkat satu bangunan tempat ako keja

7. Namakan buku terakhir kamu beli?
Kisah tikus dan singa... baru semalam beli n baca sama-sama ngan anak ako.. boleh kan jawapan cam tu..

8. Nama penuh anda?
Norhayati binti Razali @ Nazari bin Hj Yaacob

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
la ni mak dah tak ada... ngan mak dulu bes sbb slalu g kedai emas hehehe... abah plak masa sekolah slalu suh amik duit blanja dalam laci.. n slalu terlebih amik...

10. Nama seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
elfiyanti zarmi

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang rapa dengan kamu?
-rena
-kak zela
-kak roy
-mag mira
-apoi
-bard
-zack
-fiza

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
Ari sabtu ahad je... ari lain my dear yang tolong cuci.. ako tukang lipat

13. Tempat paling seronok yang ingin kamu pergi?
Tempat yg ada tulih... "tempat untuk berseronok menyeronot"

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
hmmm....
hmm..
ok... sora dia tone f sharp
memang pakar tentang sayur sayuran

15. 8 perkara yang saya gilai...
maaf ako tak gila... takkan gila insyaallah... ako takut orang gila

16. Pelukan atau ciuman
nak dua dua boleh tak ? kalau ada 3 atau 4 pun nak jugak

17. 8 buah buku yang baru di baca
-singa dan tikus, obsessi.

18. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
-nasyid kanak2 - Assalamualikum, Doa makan, sepohon kayu, twinkle2, rama-rama, aduhhh.. banyak lagik lah... ari-ari kena dengar.. kalau nak dengar mai datang sini... akan di nyanyikan untuk teman2 mengikut permintaan.

19. mari main TAG 8 orang lain..
alaaaa.... kita tak ada kawan... tag balik orang yang tag ako boleh ?.. heehehehehhe




Fuuhhhh... berjaya dengan jayanyer....

6 comments:

OmbakBaik said...

comey la gamba 3 dara tuh..anis da sebijik muka kak yong...
ikhwan slalu ckp yg anak akak ilya tu sgt bijak tau..

masaklemakrebung said...

ye ke.. g tau ikhwan.. tima kasih.. tima kasih... moga nanti dhini pun jadik baby yang chomellll sangat... lagik satu.. g tau lah... tengok nama la sempena nama sapa.. hehehehhe

chek ezza inchik man said...

kak yati ngekngok..
wakakkakkaka tag plg best!
muhahaha
jujur n iklas sungguh jawab..
aummmm

masaklemakrebung said...
This comment has been removed by the author.
masaklemakrebung said...

oklah tu.. mak akak ajar jawab kertas soklan masa periksa dulu kena ikhlas.. kena jujur... ni lah jadiknyer... insan kamil yang tulus jujur ikhlas... jeless

norraien said...

haha..
dh la tag kite org ngan name pale giler2 ekekeke..
mekaseh jawap tag org ngan ikhlasnyer..
maju lah sukan utk negara..
agagaga