Tuesday, December 8, 2009

Aidil Adha

5 bersaudara

saya big brother now... azim & harraz

muhammad aqil harraz

bersama 2 orang atuk...

peace...

tolong la azim mak lang.. kakak kakak ni ganasnyer

ada macam adik beradik tak mama...

wt mylovely atok abah

lambat nak update kan... bukan apa nak update kat umah baik punya taip dah panjang panjang tetiba dia 'hang'. rasa nak pijak pijak je broadband tu... tapi bila teringat yang broadband tu di sponsor bayarkan bulan bulanan nya.. heheeeh tak jadilah.. bersyukur dan terima kasih ye.... heheheehe... so updatelah kat opis.

raya aji tahun ni meriah la jugak, adalah nasi impit, kuah kacang kari ayam n yang ako pertama kali masak untuk raya adalah taucu ayam.... lagipun aritu masa raya puasa abg lin n kak su balik perak dah raya ke 3 rasanyer so tak dapat makan nasi impit sumer... atas dasar tulah ako masak memacam jugaklah... kalau tak simple je rasanyer sbb raya aji je...
so lepas agenda ke pusara mereka yang telah pergi pagi raya tu... agenda ke dua g umah suraya adik ipar ako. nak tengok anak buah baru... so, just layan je ye...

2 comments:

Rizziela said...

bestnya kak yati..
dapat berkumpul ramai-ramai dengan anak buah...

masaklemakrebung said...

Ziela,
heeheehe... tu je anak buah yang ada pun... baru 4 orang masuk anak kak yati 5 orang.. tapi riuh macam berpuluh2 orang... hhehehee