Saturday, May 8, 2010

cara raikan kejayaan semalam...

hehehehe... oleh kerana odit dah lepas n beritanyer menggembirakan... walaupun semalam ako asyik berulang ke toilet je sbb risau... akhirnyer berita gembira.... perghhhhhhhhhhhh...Alhamdulillah...

so hari ni ako pun mula balik dengan hobi ako yg lama ako tinggalkan semenjak ako keguguran bulan sudah.... hari ni tadi lepas zohor ako mula membakar cupcake... pagi kluar beli barang.. sbb tengok si ziela decorate cup cake teringin nak cuba.. kalau sebelum ni ako cuma buat dengan cara orang malas yakni letak cookig choc kali ni ako try wat buttercream...

n hari ni jgk ako dah penuhi kehendak ako yang lama giler untuk memilikiya.. iaitu MIXER... arini dia jadi milik ako... wah senang skit.. tak lah bersepah sangat dapur ako tu...

tadi elok la time tu ilya tido.. ako buat dua bancuhan... sbb satu bancuhan skit.. elok je nak penghabis ilya bangun... rehat kejap.... pastu mula buat buttercream. ako nak buat ELMO ... kononyer nak pegi umah orang sambut besday malam ni... tapi atas beberapa sbb tak jadi pegi... lepas maghrib suh en hubby ke rumah pn fiza.. tp tak ada kat umah... agaknyer tak balik dari tengok wayang kot... so, esok ako akan hantar.... naufal n syirah mesti suka... ni gambo2 cupcakes .. tapi mmg la tak lawo ELMO tu... ni kali pertama ako decorate cupcakes..... menggigil tangan ... hehehhe.. tu ada lagik yang kosong... esok kalu ada masa ako deco kalau tak makan kosong je lah ye... tak pun kita jadikkan dia trifle ye.. sodap jugak tu.... hehehehehe...

oh ye.. sempena hari ibu ako ajak adik beradik ako datang umah.. makan tengahari... sesapa yg rasa dia adik beradik ako maila datang ye hehehehe...
hmmm br masak.... kita close up skit.....
ni dah siap deco.... cam pelik kan hahahahhaah.. apa apa jelah...

1 comment:

Rizziela said...

ok tu kakyati.....cantik

nper cup cakesaya suka turun bila dah kuar dr oven?