Monday, May 3, 2010

cuti balik kg....

aduhhhhh letihnyer rasa.... jam 12.30 tadi baru je sampai dari kg. perak.... keadaan panas yg meletihkan....
semalam seperti yg di rancang... ako dan sumer ke Bukit Merah Lake Town... bawak anak anak buah... wahhh seronoknyer derang dan ako.... kulit pun sumer nyer gelap 2 kali ganda.... bygkan dok dalam air tu dari jam 10.30 pagi sampailah jam 3.30 petang.... maunyer tak gelap.... skang ni tengah usaha sapu macam macam losyen bagi cerah balik... tak cerah banyak cerah skit pun oklah kan.... hehehehehe....











Insyaallah kami datang lagik ye....

kemudian kami menuju ke kuala sepetang untuk menikmati mee udang yang kata fofular sangat tu... ok la dari 5 bintang ako bagi 3 1/2 bintang.. tapi kuewtiau udang dia ako suka.... memang banyakkkkk udang dia.... tapi tak da dalam gambar ye... gambar menu je.. hehehehhe.. maleh nak upload.. nak nengok.. nengok kat fb ye...

No comments: