Thursday, April 12, 2012

ilya.. ilya...

ilya... makin membesar ni makin banyak peel dia.. kadang buat mama macam nk ilang sabar.. sian dia... mama tak faham kenapa ilya susah sangat nk dok kat taska bawah tu... ilya, nanti kalau buatnyer ada yang tangkap ilya.. nauzubillah... mintak di jauhkan... ilya mmg anak mama yang baik sangat... mama sayang sangat kata awak.. babah pun sama... ilya dok taska tu baik baik ye sayang... mama tak nak benda2 tak elok jadik kat anak mama... tu pun tengok bibir dah pecah gara gara berlaga ngan kawan.. huuhuhu.. mesti pedih tu... be gud gal ye sayang... thanks sbb lukiskan mama ini... ilya kata mama n adik, tp pelik kenapa mama tak ada rambut... ilya kata pakai tudung tapi tak nampak plak tudungnye hehehehe.. ... nnt lukis gambar kita satu famili ye... muahhh...

3 comments:

OmbakBaik said...

nape tuka taska kakak?? comelnye gamba kakak..muahahhahahahhaha

masaklemakrebung said...

hmm... Yaa, semlm dia tak mo turun dr keta cikgu sekolah yg antar dia ke taska bawah umah ni... nangis2.. babah pujuk pun tak jalan.. last babah dia suh cikgu tu bwk balik ke sekolah... so, start semalam dia dok balik taska lama dia... banyak beno dia tak puash hati ngan taska kat bawah nih... comel? tu lah.. ada rasa jeleskan hehehehe...

OmbakBaik said...

die da besa..da pandai menilai..da pandai memilih...cabaran anak zaman kini..cepat matang..kan.